یزدفردا: رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر یزد ، طرح تحقیق و تفحص در قسمت انتهایی بلوار مرحوم ابوترابی مبنی بر بررسی تطبیق طرح اجرایی با طرح مصوب ، به کمیسیون نظارت و حقوقی شورا واگذار گردید و این طرح در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

به گزارش یزدفردا: نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد افزود: موضوع درچندین جلسه کمیسیون به صورت میدانی و ستادی با حضور شهردار وقت و شهردار فعلی منطقه ۳ همچنین مدیر املاک وقت و فعلی منطقه و سایر مدیران شهرداری دخیل در موضوع مطرح و بررسی های لازم صورت گرفت.

به گفته وی: با بررسی کلیه سوابق، مستندات و مکاتبات موجود از سال ۱۳۷۷ تاکنون و تشکیل جلسه کمیته نظارت با حضور مدیران ادارات بازرسی، حقوقی و حراست شهرداری و احصاء اقدامات و فعالیت های صورت گرفته و همچنین بررسی تطبیق یا عدم تطبیق طرح اجرایی با طرح مصوب بلوار مذکور ، گزارش اولیه آن آماده شده که پس از نهایی شدن ، گزارش مبسوط آن به صحن علنی شورا جهت تصمیم گیری ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد ضمن تاکید بر نظارت جدی و موثر بر اجرای پروژه ها بر اجرای پروژه های شهری طبق طرح مصوب اصرار ورزید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا